Aktiesnakken — September 2013
-
Tak!
-
tusind tak jky - det er voldsomt pænt af dig!
-
tusind tak jky. jeg er dig stor tak skyldig
-
den kære novod regner knap og nap med at arzerra kan blive en blockbuster
-
er hans peaksales lige syd for 6 mia dkk ikke lidt lave?
-
Men mandagskursen er fuldstændig ligegyldig. Hvis man er langsigtet, skal man bare holde. Genmab har fat i så mange rigtige ting, at det på den lange bane næsten kun kan gå godt. Ja der vil komme nogle bølger, men hvis man er tålmodig, skal man nok blive belønnet rigtigt godt.
-
hvad er det i sender rundt? send til mig også så

-
vi mangler bare breakthrough i DLBLC og autoimmune sygdomme nu. Der er er mega unmet medical need der
-
GEN - hvis vi antager at usd er 5,60, et arzerra behandlingsforløb koster usd 90k, og der er 15500 nye US tilfælde hvert år - så vil Novods peaksales på dkk 1,5 mia i CLL first line svare til ca 3000 patienter per år - eller en markedsandel på 20%
-
Varnæs nogle bliver vel også behandlet med maintaince behandling som Jf. Jan er det største marked ?
-
maintenance har Novod grupperet sammen med relapsed i en separat indikation - her har han peaksales på 1,8 mia dkk
-
...eller 2,0 mia uden risk adjustment (som han har på 90%)
-
det er spændende. Også spændende hvordan Arzerra og GA101 vil blive prissat ifht. Rtiuxan og deres kommende biosimilars. Hvor meget ekstra kan man få på prisen mon ?
-
mon ikke de beholder samme mg pris som på cll refrac
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind