Aktiesnakken — September 2013
-
sikke et scenarie, hvis Arzerra rammer markedet samtidig med ASH...
-
alt andet lige, så må der være en hel række analytiskere, der dels må ændre på sandsynligheden for arzerra - dels må hive den op af papirkurven igen
-
Der er stort set ikke en eneste udenlandsk analytiker, der har/havde nogen form for tiltro til arzerra
-
Aabo ligger skævt nu
-
i vores storladenhed elsker vi selvfølgelig en omvendt synder
-
i vores oppulente profit vil jeg nærmere sige. vi bliver rigere på mandag
-
så kan de jo varme lægerne op på ash
-
mon et priority review kan ændre noget ved processen på en sBLA ansøgning?
-
hvis vi kan få salgstal i q2 2014, så køber jeg hus i Nice
-
Arzerra må vel være den første kandidat, der sidder i den situation
-
de har vidst noget i 176
-
det var der volumen på købssiden blev tyndere end BoBs argumenter
-
eller var det hans røv. I forget

-
jeg tror ikke, at markedet har vidst noget - der var et lille bump på dara nyhederne, men aktien faldt lidt tilbage slut på ugen
-
der var mega volume på den dag
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind