Aktiesnakken — September 2013
-
det er rigtig nohope. Alle likvider til depotet. Køb før din nabo
-
Aka - det handler præcis om den ansøgning de sender afsted snart. Det er svært at sige hvad det sparer af tid, da sBLA'en jo i forvejen er hurtig. Men et er tiden de sparer - noget andet er den omtale det giver, hvilket jeg synes er lige så vigtigt
-
jeg mener at have set sBLA behandlinger helt ned til 3 måneder.
-
sikke et scenarie, hvis Arzerra rammer markedet samtidig med ASH...
-
alt andet lige, så må der være en hel række analytiskere, der dels må ændre på sandsynligheden for arzerra - dels må hive den op af papirkurven igen
-
Der er stort set ikke en eneste udenlandsk analytiker, der har/havde nogen form for tiltro til arzerra
-
Aabo ligger skævt nu
-
i vores storladenhed elsker vi selvfølgelig en omvendt synder
-
i vores oppulente profit vil jeg nærmere sige. vi bliver rigere på mandag
-
så kan de jo varme lægerne op på ash
-
mon et priority review kan ændre noget ved processen på en sBLA ansøgning?
-
hvis vi kan få salgstal i q2 2014, så køber jeg hus i Nice
-
Arzerra må vel være den første kandidat, der sidder i den situation
-
de har vidst noget i 176
-
det var der volumen på købssiden blev tyndere end BoBs argumenter
-
eller var det hans røv. I forget

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind