Aktiesnakken — September 2013
-
Peter Lynch siger at for at blive en god investor skal man ikke være blandt hverken de 3% klogeste eller 10% dummeste. Dette fortalte jeg en bekendt der ville i gang med at investere. Og så sagde jeg til ham at vi heldigvis begge lige lå indenfor grænserne
- blot i hver sin ende af spektret
-
haha

-
hvis han kender dig ved han nok godt hvilken af delene du anvender
-
57,8-59,0 i Globo nu MHE, du har snart dækket GAK ind

-
Det er en general tankegang man kan have om aktier, så længe regnskaberne udvikler sig i den rigtige retning er kursen underordnet

-
MHE er langtidsinvestor med en investeringshorisont på +5 år, så salgskurtagen er ikke så rellevant nu

-
Du kan jo kæbe flere i 59 idag, så får du GAK ned

-
haha, jeg skal nok lade være med at sige at jeg giver 5£ for at handle globo

-
haha, det er ret unikt at have GAK over ATH, det må jeg give dig
-
De er generelt gode. Gratis realtid, gratis Factset analyse, 29kr. pr. handel i dk. 9$ i USA (mener jeg) 5$ etc. CFD'er 65 kr.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind