Aktiesnakken — September 2013
-
har det noget med en bank at gøre som ikke altid er ligegod til ordresekvering ?
-
irriterende. Omvendt er jeg overbevist om at du nok skal få gjort dig en god handel. har selv 50.000 stk.
-
men stadig 10%, så ikke uvæsentlig forskel
-
det er godt MHE
jeg skal nok opdatere omkring alt ved Globo, i promise 
-
Jeg kan ikke se den er handlet over 58 i SAXO endnu ?

-
57-58 i days range ? så hvis banken har taget 60 pr. aktie for dig når kursen kun har været handlet i 58 så er det godt nok en god bank: https://www.google.com/finance?q=LON%3AGBO&ei=TNcyUvCJNrOBwAOafQ
-
arh, troede det var idag du havde købt
nu smed jeg ikke en anbefaling, men en analyse, at du syntes den var god er din egen anbefaling 
-
nah, jeg sætter jo mine penge hvor min mund er
har jo selv hånden på kogepladen med Globo -
Peter Lynch siger at for at blive en god investor skal man ikke være blandt hverken de 3% klogeste eller 10% dummeste. Dette fortalte jeg en bekendt der ville i gang med at investere. Og så sagde jeg til ham at vi heldigvis begge lige lå indenfor grænserne
- blot i hver sin ende af spektret
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind