Aktiesnakken — September 2013
-
vi taler meget gen
Men det er også en af de mest stigende aktier d sidste 2-3 og den med de bedste fremtidsudsigter de næste 2-3 år, så nok naturligt 
-
jeg synes fx. vi taler for meget trina(r)
-
der er intet der slår vestas gruppen
-
Meddeles fra Bristol-Myers er vel positiv for Bavarian Nordic : http://news.bms.com/press-release/rd-news/bristol-myers-squibb-reports-results-phase-3-trial-yervoy-ipilimumab-previousl&t=635145682758438125
-
den enes død...
-
tja aka, jeg ser det omvendt. jeg ser et indikation der er meget svær og chancen for at prostvac ryger igennem er ligeså !
-
går de efter samme virkningsmekanisme? nej vel?
-
cancer er både svært og dyrt. mange er kalder - få er udvalgt
-
Tror snart vi får en NDA afsted på Zaluturbomab
-
BTW, vi bør da også snart høre fra DAHANCA
-
zalut er færdigt, men hvis den kan få hexaboost måske? Ja hvor bliver Dahanca af?
-
@ah2005 fordi du ikke er medlem af gruppen, og så bliver genmab gruppe chat kun vist HVIS der har været 24 timers aktivitet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind