Aktiesnakken — September 2013
-
hvis vi taler genmab så er den jo lige steget fra 170 så jeg er glad
-
Norden i 234! det er gået stærkt!
-
man skal hele tiden have et stramt øje på deres finanser
-
refinance og burn. det er de store datoer hvor man nok helst ikke vil være inde
-
derefter er der frasalg, som vist ikke gik så godt. Og så det SGEIS, som nok også bliver en lang vandring
-
Hegnar er nok det rigtigste sted at få informationer, PI det rigtigste sted at få analysen

-
frasalg af acres - er det ikke sidste puf?
-
men watch out
-
det er ikke nogen man gerne vil ligge i telt med
-
Nogle af jer der kender til Astaldi ? Italiensk Entreprenour.. Omsætter for 2,5 mia. EURO om året og har 10-20 mia. Euro i ordrebog. Udfører infrastrukturprojekter i primært italien, polen og tyrkiet såsom broer, motorveje, metroer, bogbaner etc. handles til P/E omkring 6 og Yield omkring 5% ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind