Aktiesnakken — September 2013
-
jeg håber godt nok de har styret det præklinisk samt ved de første to phase I studiet i mono og med revlimid
-
altså at de har et klart billede på baggrund heraf.
-
gør man ikke bare det fda vil
-
173,6-,8
-
den lukker i negativ idag
-
Sodavand. Så skal vi væde om 175 så tør jeg godt

-
Man skal også tænke at mange kan sælge idag, fordi de er skuffede. Der var nok nogle, (ved ihvertfald Solsen) som tænkte at det nuværende phase I/II studiet kunne bruges som registrering. at man starter et nyt phase I/II studie indikerer jo klart at det gamle ikke er registrering. så måske nogle sælger på den skuffelse
-
hvad sukker? læste ellers du blev gode venner med investgreen igår?

-
dog stadig ultra kort vej til markedet hvis det registreres på baggrund af dette studie
-
Go morgen
-
vi snakker 110 patienter. et selskab som jannsen kan vel ikke bruge 100 år på dette

-
Starbreeze oppe i ,33 - 3øre mere så har jeg lavet 200%

-
tillykke aspekulant. Det er dig velundt
-
tillykke aspek!
-
takker
Ret vildt at Totalbiscuit's anbefaling af deres spil Brothers på twitter og youtube i går rykkede den fra ~80 til en 6.plads på Steam's topseller liste -
dejligt med gratis reklame
-
hvornår kommer der salgstal igen?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind