Aktiesnakken — September 2013
-
så vidt jeg husker
-
ok. det er et lidt mærkeligt tal?
-
men det var også en 50/50 aftale jannsen og PCYC lavede
-
hver milestone var vidst 50 mio. $ så vidt jeg husker

-
vi skal have det samme

-
Synes Jan har gjort meget ud af at sige, at milestones er spredt godt ud, så når dette er det mest oplagte studie at starte, så bør der falde milestone. Gætter på 10-25 millioner dollar - uanset størrelsen, så medfører det opjustering og det bør de kunne nå i år
-
1.000 på at aktien bliver kørt tilbage til 168-172 intervallet

-
ja sukker de aflyste jo det gamle Dara/Velcade studier for at satse på Dara VMP
-
Jeg kan anbefale folk at oprette deres portfolio på finance.google.com. Der kan man følge med i realtid og indtaste kursværdier, købsdatoer osv. Meget simpelt og funktionelt.
-
enig sukkeralf. 50 mio er for højt sat, men jeg glæder mig meget til at se evenly / nicely spread milestones
rullet ud for alvor -
jeg håber godt nok de har styret det præklinisk samt ved de første to phase I studiet i mono og med revlimid
-
altså at de har et klart billede på baggrund heraf.
-
gør man ikke bare det fda vil
-
173,6-,8
-
den lukker i negativ idag
-
Sodavand. Så skal vi væde om 175 så tør jeg godt

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind