Aktiesnakken — September 2013
-
-
@investor1989 Globalstar Inc. (GSAT) er et bud på en spændende case du kunne researche lidt på
-
Jeg har ikke haft mulighed for at gå i dybden med den, men det var denne der fangede min interesse: http://seekingalpha.com/article/1656382-amazon-tests-satellite-network-globalstar-poised-for-launch?source=yahoo
-
er det noegt der giver overskud?? investerer ikke så meget i "can be" "potential" "turn around" etc. baserer mere på historic og track record

-
Ny Zealand-direktør: Jeg skal bruge mit netværk
Timingen var ifølge Zealands nye forskningsdirektør, Torsten Hoffmann, afgørende for, at han valgte at takke ja og rykke fra Roche. Direktørens store netværk skal anvendes aktivt i partnerskabsjagten.
(medwatch.dk)
-
ret sikker på at apple er kunde til det her: The future is flexible: Corning
WillowTM Glass
At roughly the same thickness as a sheet of copy paper, Corning
WillowTM Glass is thin enough to be flexible while
retaining its superior glass attributes. Willow Glass provides the inherent benefits of glass in a mechanically bendable
form-factor, enabling cost-efficient device processing. It will enable thinner, lighter, and potentially flexible electronic
devices, that deliver high performance at a l -
that deliver high performance at a lower cost.
-
Well, så er den måske ikke så interessant - men du burde kigge på Starbreeze
på 2 uger har de allerede overgået omsætningen for hele sidste år -
jeg vil ud i regnvejret, later
-
hold øje med SPPI. den stiger flot igen og nærmer sig modstanden omkring 8,25-8,3
-
nej ikke rigtig, købte lidt selv i 54
-
Men den er rimelig illikvid. Der er ok omsætning i den, men den springer meget i løbet af dagene og spreadet er nogle gange stort
-
og den er steget 200-300 % i år, så en del tager nok profit
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind