Aktiesnakken — September 2013
-
*Liberty Global.
-
kender den slet ikke Jacob. Måske kan du lave et indlæg i debatten, så kan vi nørde lidt i fælleskab
-
det er ikke nødvendigvis godt når direktøren vil sælge. Man vil hellere have interessen den anden vej fra
-
Grunden til at jeg tror det, er at Vodafone har en strategi som omhandler dominans af medie udbyder på det europæiske marked. Og eftersom de allerede har opkøbt Deutsche Kabel, så hvorfor ikke prøve at opkøbe det største internationale kabel virksomhed? Bare en tanke.
-
JKY den er også relativ illikvid
-
spørgsmålet jacob om de kan drive et firma af den slags?
-
Hmmm, det var et godt spørgsmål. Tror jeg skal analyserer virksomheden mere, før det svar vil være tydeligt.
-
Men eftersom det er en del af deres strategi, må vi da håbe de har overvejet det spørgsmål. Eller hvad mener du, Akademikeren?
-
svaret vil i 95% af tilfældene være at man IKKE går ind i en helt ny industri/branche
, med andre dynamikker, kompetencer og ikke mindst marginer! Så min underliggende vurdering vil være at de fleste vil forsøge at blive ved sin læst. -
Det er vel bare at et nyt produkt på deres nuværende marked? Ligesom at TDC også er i mobil branchen men også tv branchen.
-
Eller tager jeg fejl? Altså et led i deres nye vækststrategi.
-
content/kabel er to vidt forskellige ting i min bog. Kabeltv har det hårdt, mens at kablerne er attraktive på grund af ny tech til mobiltelefoni som stormer frem
-
men ser jo interessant ud bestemt http://www.libertyglobal.com/PDF/presentations/LGI-Q2-2013-FINAL-Investor-Call-Presentation.pdf
-
vildt med den lave omsætning i genmab. Virker super suspekt at omsætningen kan svinge mellem 200K og 20-30K fra dag til dag uden at kursen bevæger sig overhovedet
-
Glad BioPorto direktør: dk
-
http://medwatch.dk/secure/Medicinal___Biotek/article5921797.ece han virker som en modsætning til Thea. Jeg har tillid til ham.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind