Aktiesnakken — Juni 2013
-
jep men også 12 måneder væk fra markedet + afhængig af godkendelse .)
-
Om 4 år har Genmab 2 blockbusters på markedet. Indregn den i kursen.
-
2 mia. $ 18 gns. Royalty = 360 mio. $ eller 2 mia. DKK
-
kurs 1000 svarer til 50 mia i værdi. P/E 25 skal de lave 2 mia. DKK på bundlinjen efter skat
-
5 x kurs om 4år, ok med mig.
-
så har du aldrig været i Silocon Valley til en Trekkies konference.....
-
Korrekt. Genmab er risk nok for mig.
-
det var nu til nohope.
-
genmab er også risk nok for mig
-
men 211 er nu ret godt
-
iøvrigt pæn stor ny analyse af Novod, Så han dyrker den virkeligt. Også "vores" eller skal jeg sige I89´s komparativ analyse af ritux-chlorambucil-ga101-arzerra
-
aka kan du maile den? Novod siger jeg selv kan få den i Nordea , har en konto der, men kan ikke få fat på min rådgiver!
-
-
I dont do that sorry.
-
Og kursen stiger igen

-
Dårlige fabriksordrer fra Tyskland, så blir det rødt http://www.forexfactory.com/
-
ja det ligner nogen har taget en beslutning af de store
-
han fremfører iøvrigt at arzerra data blev analyseret af Independent Review Committee (IRC), hvorimod ga-101 + ritux blev analyseret af Investigator Assessed (IA), som plejer at være mere biased.....
-
det er han den første til at bemærke
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind