Aktiesnakken — Juni 2013
-
Men også selv hvis det var lager er det meget. Det er jo en meningsfuld bid af markedet efter kun 3 måneder.
-
-
Plex. Lager build op er det ikke.
-
Sanofi måler marked share på antal recepter og ikke på totalt salg.
-
dvs. hvis læger og sygehuse køber ind af Sanofi går det ikke med i weekly IMS DDD data. Det er først når der udskrives recepter fra lægerne.. Så det er fakturelt 8% af de tyske patienter der bruger Lyxumia
-
Der kan dog være delt gratis vareprøver, store rabatter mv. her i starten som har påvirket. men det kan ikke være lageropbygning
-
Plex og I89 i må da være overrasket over salget?
-
Aka jeg er også positivt overrasket
-
jeg er ret tilfreds med mit køb. det var det jeg ventede på. Og faktisk så havde jeg regnet med at salget blev undervurderet - men troede faktisk at den ville skyde op i går. Hvilket den ikke gjorde
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind