Aktiesnakken — Juni 2013
-
Den gennemsnitlige omsætning er på 1000 stk. (svarende til 2.000 aktier) på de 3 første handelsdage , så ikke det vilde
-
Godmorgen.
-
Aka kan du se om Novod har lagt en ny analyse med? til det nye kursmål?
-
Jeg har ikke fået den endnu, men jeg gætter på at han har justeret sandsynligheden for frontline cll og så måske sat turbo på hexa. Det var det jeg ville gøre.
-
GENMAB/NORDEA: LØFTER KURSMÅL MED 24 PCT.
07:39 Nordea løfter sit kursmål for Genmab-aktien til 272 kr. fra tidligere 219 kr., mens anbefalingen stærkt køb fastholdes. Det fremgår af data fra Bloomberg News. Genmab lukkede i 206,30 kr. tirsdag efter en stigning på 2,1 pct. /ritzau/FINANS
-
Jeg håber ikke genmab når for hurtigt derop ellers får novod aldrig ferie
-
Jeg er nu ikke så sikker på at den springer op. Novod laver analysen til institutionelle kunder ved ikke om de gives til privatkunder
-
Det gjorde det i kurs 100, men i kurs 200?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind