Aktiesnakken — Juni 2013
-
ja og der er gode kræfter der gerne vil ride med på bølgen
-
det var heldigt

-
den kunne jo godt ligne en der skulle under 160?
-
ja du var heldig at du ikke lukkede dem alle dr. TA
-
sikker på at Novod bider sig lidt i læben
-
haha. det er kun private der reagerer men de havde flere end jeg troede.
-
DE000CZ71WE5
-
kunne være interessant
-
kommer du så forbi kontoret ?

-
Den er i 145 før fredag, sikke da noget lort, på den anden side så har den også været mega svag i mild modvind.... Må sige med sorte dystre briller på, at den rykker væsentlig mere på negativ end på positiv, det tyder vel på folk har tabt troen igen, desværre lidt ligesom jeg selv. Ikke på casen, men på tidshorisonten. Må sige den rykker MAX i potten igen, bare på den ufede måde. Sig et eller andet som afholder mig fra at købe et barberblad, en flaske vodka, tage hjem fra arbejde og tage et
-
den har stop i 143
-
hey stckchild. Chill. Den kommer igen
-
vi har et pænt stort mødelokale, så der er plads til alle der vil ringe med klokken for matas!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind