Aktiesnakken — Juni 2013
-
"Her fremgår det, at Danske Andelskassers Bank lånte ham penge til at købe aktier i banken i forbindelse med bankens børsnotering i 2011." http://epn.dk/brancher/finans/bank/ECE5655446/bank-kulegraves-for-ulovlige-lan/
-
Godmorgen
-
Futterne viser da meget ned lige pt. ?
-
-
Der er satme gang i diabeteskrigen pt. hos ADA

-
Alle de store især Novo, Sanofi og Lilly kommer med masser af nye data. Jeg kan slet ikke følge med

-
David Solomon er ikke tilfreds med selskabets aktiekurs: http://www.euroinvestor.dk/nyheder/2013/06/24/zealand-ceo-det-behoever-ikke-alt-sammen-vaere-beatles/12382679
-
Mornings @ occam hvem taler du om?
-
ja David kan sq

-
naaah plex. Tror bare David er meget frustreret. Aktiekursen er lavere end indtrotuktionskursen for 3 år siden og han har leveret på alle fronter herunder BI aftalen på ZP2929, solgt ABT-017, avanceret Elsigltuide og fået Lyxumia godkendt i mellemtiden.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind