Aktiesnakken — Juni 2013
-
hvis man sidder i en hedgefund og handler genmab professionelt så har du abonnement på hans Nordic Biotech ikke på AU. Hvis der er en engelsk hedgefundmanager tilstede som bruger AU så skal han srkive til mig med det samme. Der er mange penge at tjene
-
psh på proinvestor. Call now!
-
hahaha. Nej det er jo slet ikke det det handler om.
-
Der må komme en større analyse fra ham, fordi det er for tyndt det der står i AU.
-
at nedjustere peaksales i et stof, hvor man netop har skruet labelekspansion op til 100% i en ny indikation kræver altså lidt mere forklaring.
-
mener han at Arzerra totalt fejler i alle indikationer end den ene hvor den er godkendt og den nye som han mener bliver godkendt?
-
lad englænderen gøre det
-
ja da vi ikke kunne blive enige om det, så bevægede jeg lige samtalen videre
-
det kan være at de private på EI vil tale mere om udlandet og google translate

-
jeg vil iøvrigt gerne købe spekulativt i 145
-
hahaha
-
det eneste man ved efterhånden er at hvis man vil tjene penge på genmab så skal man ikke være på EI
-
ja modsat
-
tak nohope. har svaret
-
der er gang i den på en søndag.
-
tegningen lukkede for de private
-
det er også mest hear say fra vores mæglere

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind