Aktiesnakken — Juni 2013
-
jeg kan garantere jer for at der ikke er nogen i udlandet der læser AU på dansk. Derfor rykkede også kursen for alvor først da Novod skrev sin analyse .... på engelsk
-
nu vil jeg jo aldrig kalde dig blåøjet Pete, for det er du ikke, så hvis nogen vil foregive at udlandet har læst en AU analyse på dansk og vil reagere på det, så tænker jeg at det er en mellem hedgefund der prøver at pushe lidt shorts.
-
haha du er tosset
-
så kan du måske lige oversætte det her til dem: Der står intet i den analyse, som er af dybere analytisk karakter, det er alene Peter Aabo vurdering.
-
hvis en hedgefund bruger google translate på biotek analyse, så bliver jeg nødt til at få navnene på dem, for så tror jeg de har brug for lidt konsulent ydelser
-
nej overhovedet. jeg reagerer kun på udlandet. jeg synes peter aabo er dygtig
-
tro mig. der er en grund til at Peter Aabo lavede sit nordic biotech på engelsk.
-
AU er for et dansk publikum og det er skam fint nok
-
men der er intet i den offentliggjorte analyse der vil udlandet til at spærre øjnene op, da det iøvrigt flugter en udenlandsk analytikers bekymring om hazard ration
-
nordeas analytiker skrev i 106, så jeg tror man kigger ret meget på hvad han skrev. Men der er selvfølgelig danskere i udlandet der læser med
-
hvis man sidder i en hedgefund og handler genmab professionelt så har du abonnement på hans Nordic Biotech ikke på AU. Hvis der er en engelsk hedgefundmanager tilstede som bruger AU så skal han srkive til mig med det samme. Der er mange penge at tjene
-
psh på proinvestor. Call now!
-
hahaha. Nej det er jo slet ikke det det handler om.
-
Der må komme en større analyse fra ham, fordi det er for tyndt det der står i AU.
-
at nedjustere peaksales i et stof, hvor man netop har skruet labelekspansion op til 100% i en ny indikation kræver altså lidt mere forklaring.
-
mener han at Arzerra totalt fejler i alle indikationer end den ene hvor den er godkendt og den nye som han mener bliver godkendt?
-
lad englænderen gøre det
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind