Aktiesnakken — Juni 2013
-
meget enkelt den er på dansk
-
AU er kun for de private
-
nej, men han har jo sit eget nordic biotech hvor han kunne have skrevet det
-
det er jo ikke udlandet

-
Vi har lige set 37% CR med ofa i relapsed eller refractory DLBCL i fase II, så det er lidt tidligt at afskrive Ofa. http://bloodjournal.hematologylibrary.org/content/early/2013/05/21/blood-2012-12-472027.abstract
-
jeg kan garantere jer for at der ikke er nogen i udlandet der læser AU på dansk. Derfor rykkede også kursen for alvor først da Novod skrev sin analyse .... på engelsk
-
nu vil jeg jo aldrig kalde dig blåøjet Pete, for det er du ikke, så hvis nogen vil foregive at udlandet har læst en AU analyse på dansk og vil reagere på det, så tænker jeg at det er en mellem hedgefund der prøver at pushe lidt shorts.
-
haha du er tosset
-
så kan du måske lige oversætte det her til dem: Der står intet i den analyse, som er af dybere analytisk karakter, det er alene Peter Aabo vurdering.
-
hvis en hedgefund bruger google translate på biotek analyse, så bliver jeg nødt til at få navnene på dem, for så tror jeg de har brug for lidt konsulent ydelser
-
nej overhovedet. jeg reagerer kun på udlandet. jeg synes peter aabo er dygtig
-
tro mig. der er en grund til at Peter Aabo lavede sit nordic biotech på engelsk.
-
AU er for et dansk publikum og det er skam fint nok
-
men der er intet i den offentliggjorte analyse der vil udlandet til at spærre øjnene op, da det iøvrigt flugter en udenlandsk analytikers bekymring om hazard ration
-
nordeas analytiker skrev i 106, så jeg tror man kigger ret meget på hvad han skrev. Men der er selvfølgelig danskere i udlandet der læser med
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind