Aktiesnakken — Juni 2013
-
der er ingen i udlandet der læser AU
-
Jeg skal overhovedet ikke gøre mig klog på om PAA eller Novod har ret. Det aner jeg absolut intet om. PAA har fulgt Genmab tæt i mange år og ingen skal bilde mig ind, at han først nu, hvor stemningen vender, tilfældigvis finder ud af at han hellere må gå mod strømmen. Jeg tror, at hans konklusion har været klar længe, men at han venter med at offentliggøre den til nu for at sælge flere billetter. Det er der for så vidt heller ikke noget galt i, men i min verden placerer han sig dermed udenfor
-
meget enkelt den er på dansk
-
AU er kun for de private
-
nej, men han har jo sit eget nordic biotech hvor han kunne have skrevet det
-
det er jo ikke udlandet

-
Vi har lige set 37% CR med ofa i relapsed eller refractory DLBCL i fase II, så det er lidt tidligt at afskrive Ofa. http://bloodjournal.hematologylibrary.org/content/early/2013/05/21/blood-2012-12-472027.abstract
-
jeg kan garantere jer for at der ikke er nogen i udlandet der læser AU på dansk. Derfor rykkede også kursen for alvor først da Novod skrev sin analyse .... på engelsk
-
nu vil jeg jo aldrig kalde dig blåøjet Pete, for det er du ikke, så hvis nogen vil foregive at udlandet har læst en AU analyse på dansk og vil reagere på det, så tænker jeg at det er en mellem hedgefund der prøver at pushe lidt shorts.
-
haha du er tosset
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind