Aktiesnakken — Juni 2013
-
jeg har haft lejlighed til at læse hans analyse nu. den er ikke dyb som i gamle dage. Det hele er bundet op på Hazard risiko og de to arme hvor vi har drøftet den svære sammenlignelighed. Han tror stadig på labelekspansion dog.
-
han tror Obinutuzumab vil snuppe hovedparten af markedet. Jeg vil se det før jeg tror det.
-
der er ingen i udlandet der læser AU
-
Jeg skal overhovedet ikke gøre mig klog på om PAA eller Novod har ret. Det aner jeg absolut intet om. PAA har fulgt Genmab tæt i mange år og ingen skal bilde mig ind, at han først nu, hvor stemningen vender, tilfældigvis finder ud af at han hellere må gå mod strømmen. Jeg tror, at hans konklusion har været klar længe, men at han venter med at offentliggøre den til nu for at sælge flere billetter. Det er der for så vidt heller ikke noget galt i, men i min verden placerer han sig dermed udenfor
-
meget enkelt den er på dansk
-
AU er kun for de private
-
nej, men han har jo sit eget nordic biotech hvor han kunne have skrevet det
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
