Aktiesnakken — Juni 2013
-
Enig lom, men skal vi ikke se om den vil teste 400?
-
hvornår mon vi får noget at vide om tildelingen?
-
Tror først det sker i næste uge
-
Ja der er lidt risk generelt i markedet pt.
-
I matas materialet kan jeg kun se, at en tidligere lukning af bud op til 3 mio, vil blive offentliggjort - ikke noget om tildelingen
-
Det er jo os under de 3 mill
-
...her var det: Offentliggørelse af kursfastsættelsesmeddelelse med Udbudskursen og antal
Udbudte Aktier . . 28. juni 2013 kl. 8.00 (dansk tid) -
ok aktierne optages til handel en time senere
-
...går jeg ud fra - der står jo egentlig ikke noget om tildeling
-
jada - børsen er lidt for kedelig i øjeblikket
-
jeg har aldrig forstået, hvorfor det er så stor en samfundsforbrydelse at investere i arbejdspladser - men vores regeringer gør hvad de kan for at holde midlerne væk fra virksomhederne
-
og dermed er den danske børs heller ikke specielt interessant at finansiere sin virksomhed igennem
-
er den ikke snarere blevet mindre i andre lande?
-
ja - vi har eksporteret en masse arbejdspladser
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind