Aktiesnakken — Juni 2013
-
men som jeg også sagde dengang, så havde markedet enormt svært ved at forholde sig til salgstal, arzerra data og dara deal
-
Og husk det er ikke Arzerra de nævner her. Det er bare CLL. ARzerra skulle jo gerne blive DLBLC og FL også
-
han kan trods alt skrive "reiterate buy"
-
Det var også det Rachel sagde til mig i tirsdags. At lægerne på ASCO snakkede en del omkring infusionsrelaterede bivirkninger ved GA101. At især ældre CLL patienter ikke kan holde til det
-
og en gennemsnitlig CLL patient er 67 år
-
det var værre hvis han opjusterede kursmålet 130 kurpoint og fasthold neutral

-
:;D
-
deres analyse
-
fra idag
-
aka har konti i alle de store investeringsbanker, han har kort vej til analyserne

-
jeg vil godt have spar nord. men de ringer aldrig tilbage
-
no kredit her
jeg skal handle turbo billigt. men det er åbenbart kun solsen -
Jeg handler også i Spar Nord (man er jo nordjyde)
Super billige calls -
har dog ikke prøvet jeres turboinstrumenter
holder mig til CFD kontrakter og call optioner. nok risiko til mig 
-
ja de er åbenbart billige på det mere avancerede. Ring dog tilbage!
-
det har du jo
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind