Aktiesnakken — Juni 2013
-
Jeps. Men tror da at Sanofi også smider en masse vareprøver rundt, men det betaler Zealand jo ikke for

-
Jeg forventer ikke meget af tallene i 2013. Men 2014 tallene inklusiv japan og USA skal gerne begynde at nærmere sig en 100.000 Euro i salg som minimum
-
saltså 100 mio. Euro self.
-
hvad er forventningerne til 2013?
-
(bortset fra der er ikke er nogen :-))
-
er der nogle analytikere der har sagt noget begavet?
-
faktisk ikke hvad jeg har lagt mærke til
der har været flere gæt. men alle jeg kender forventer ikke noget af 2013 tallene -
giv mig et gæt
-
jeg vil vide hvad jeg er oppe i mod
-
mit eget gæt er at 25 mio. Euro vil være flot. Alt over i 2013 er bonus
-
hvilket nok er omkring 3 mio. Euro i royalty
-
Investeringsselskab politianmeldt
Et børsnoteret investeringsselskab, der igennem længere tid forsøgte at fusionere med et biotekfirma, er blevet politianmeldt af Finanstilsynet
(medwatch.dk)
-
ja det har været en underlig saga den der sag
-
Thorleif kan også lide Zeal: https://www.nordnet.dk/mux/web/analys/experterna/expert/kommentar.html?expert=JACKSON&id=5316
-
Den er fra igår
-
ja det dandritt. var det ikke formanden fra bioporto der var involveret og så Szigerthy
-
jeg kan ikke så godt lide thorleif <:-)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind