Aktiesnakken — Juni 2013
-
var det ikke hende der bitchede over Stadils køb, mon direktøren har kastet sit lod i den forkerte skål?
-
altså ca. 300 kr. + gebyr

-
Og dit grundlag for det? skulle du risikere at lave 100% i profit vil du tjene 271 kr. heraf betale 58 kr. eller 21,5 % i handelsomkostninger

-
-
jaja, men hvorfor vælger du at købe for kun 300 kr. når du får 2x 29 kr. i handelsomkostninger ? vil da mene man som minimum bør købe for et par tusinde i en aktie
-
men det er stadig bare for dyrt. Så bør du udvælge 2-3 aktier du gerne vil have eller tage investeringsforening. At købe for 200-500 kr. i nogle forskellige aktier giver bare ikke mening.
-
I dit tilfælde skal topsil stige med 21,4% blot for at du går i 0 med handlen
-
Omvendt kan man sige at er du kun ude på at få dig en masse erfaring og ikke rigtigt har som mål at tjene mange penge kan det jo være fint og lærerigt at starte tidligt. Startede selv ligesom dig i en tidlig alder og tog en masse forskellige tæsk før jeg fandt en strategi der sagde spar 5

-
Det er ikke for at håne eller noget men du kan godt se det problematiske i at hvis din aktie stiger med 20% og du sælger kommer du stadig ud med et tab ?
-
kommer an på hvilken bank du har. Hvis du bruger Nordnet, SAXO eller lignende er der ikke depotgebyrer
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
