Aktiesnakken — Juni 2013
-
pas på. jeg tror der kommer en aftale
-
tja svært at vide. Det er der jo ikke kommet med amerikanerne. og de har som sagt en endnu støre told
-
og de har endda taget vindmølle tårne med
-
tyskerne stemte imod. så det taler for at der kan komme en aftale
-
så den anden dag en artikel der påstod kineserne sælger paneler 88% under cost pris til eu
-
15 lande gik ind for tolden. så det er op af bakke for Tyskland
-
havde egentligt troet at der ville være en mere trina agtig reaktion
-
nej tyskland vægter ret højt i denne sammenhæng. Jeg tror alle er ret overrasket over deres position. Den er kommet relativt sent i processen
-
så nu skal alle miniputterne lige lægge smilet i den rigtige grimasse
-
ja det passer meget godt med at trina var i 6,3 15.30
-
og så faldt lidt tilbage
-
jeg synes bare det er en smule bedre end ventet
-
jeg leder efter at komme ud på en op dag

-
mon ikke mange kinesiske sol producenter kommer til at falde væsentligt mere de kommende par mdr
-
jo cykling. det vurderes at et 6kw anlæg i dk vil stige 10-15.000kr pga dette
-
De Gucht said China produces one and a half times world demand for solar panels, and action was urgently needed to defend some 25,000 European jobs in the industry and ensure future investment in research and development.
-
det er SÅ meget nødvendigt der bliver lukket en masse kinesiske producenter ned.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind