Aktiesnakken — Juni 2013
-
I skulle hellere købe noget bava
-
if you care buy bava
-
yes. men jeg tror de bookbuildede er blevet masseret ud i et system
-
ja - det ser ud til at handlen normaliseres. Kursen var heller ikke så volatil over dagen som den sidste uge
-
har tænkt lidt på det - men skal man ikke have et depot hos en af emissionsbankerne?
-
er det ikke et spread på 100-120?
-
man kan godt byde udenom emissionsbankerne. jeg kan ihvertfald via Spar Nord. men kan jo være de så bare ringer til en af emissionsbankerne og bestiller
-
jeg bruger primært nordnet, men har ikke været i stand til at finde noget om muligheden for at købe igennem dem
-
Matas ser ud som en god udbytteaktie - og dem er der sandt for dyden ikke mange af på det danske marked. Det skal være meget velkomne på børsen - og det ser endda ud til en nogenlunde rimelig valutaion
-
varnæs hvis du ringer ordrer ind til Nordnet er jeg 99% sikker på at du kan gøre det
-
jeg vil prøve at tage fat i dem i morgen. tak for det. det er altid meget sjovt at prøve den slags små ipo plays
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind