Aktiesnakken — Juni 2013
-
-
Sukker har lige spurgt Rachel hvordan det foregår
-
Hvis der er præsentation + Q&A mv. regner jeg med at deltage
-
Har de bare en "stand" ved danish shareholder event gider jeg ikke komme
-
Sukker det er et shareholder event hvor omkring 25 virksomheder deltager vidst. Så hvis det bare er at hver virksomhed har en "stand" med en repræsentant og deler flyvers ud, så holder jeg mig væk
Men skal nok lige vende tilbage når jeg hører fra Rachel -
Enig, Jan, David eller Rachel skal gerne være der at snakke med og stille spørgsmål osv. Generelt får man bare lidt mere ud af at snakke med folk face to face. De tør ofte sige lidt mere end de gør via mail hvor de jo "hænger" på det de skriver
-
Men kunne også være spændende hvis de havde en af forskerne der, eksempelvis plessner. men det tror jeg nu ikke de vil som "face of the company"
-
-
Der står der at Rachel deltager
-
fra 15.50 til 16.20 i sal 2
-
Ja, vi er til Danske Aktionær Forenings messe hele dagen og jeg kommer og holder en præsentation om eftermiddag om Genmab. Det vil nok være muligt for Q+A umiddelbart efter præsentationen men også mulighed at komme og taler med mig ved vores messestand i hallen. Da jeg har en præsentation i Kbh til en gruppe udenlandske investorer til morgenmad, er jeg først på messe fra ca kl. 13, men min kollega Sisse er der fra morgenstående. Der er information om hvordan man tilmelde sig under investor/event
-
tilmelde sig under investor/events and presentations på vores website www.Genmab.com
Måske ses vi der?
Yours,
Rachel
Rachel Curtis Gravesen
-
Er der andre af jer der regner med at troppe op i Århus imorgen?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Men det var vist en and