Aktiesnakken — Juni 2013
-
hvis der er andre aktier der er mere spændende skal de nok blive skrevet om !
-
okonomen de daglige skriverier om hvad der sker er jo bare tidsfordriv, hygge etc. prøv at spørg hvor mange herinde der faktisk handler dagligt udover lidt småtrading ?
-
Netop, så burde du nok holde dig for god til at kommentere det !
-
dine skriverier om klenodieaktier, illusioner osv.
fed taktik at komme ind og angribe alle andre.. hvis du selv tjener boksen på din taktik så fred da være med det, men lad da andre debatere hvad de vil i et debatfora? -
ja self dette er en chat i know. snakken var her også for lidt tid siden og det lader bare ikke til at folk gider skrive om valueaktier bl.a. fordi det kræver noget mere research til diskussionen osv. / rigtig mange parametre, faktorer og nøgletal
-
okonomen plat! du snakker om P/E og K/I . 2 ting du kan tjekke på 5 min . Andre herinde researcher alting omkring kliniske data etc. for produkter. Så at sige folk ikke gider lave research, endnu en ommer
-
okonomen exactly ! hvorfor så kloge dig på det
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind