Aktiesnakken — Juni 2013
-
-
det er bare at samle så

-
@investor1989 kender du yara ? well jeg synes det er spøjst at den handles til så lav en valuation
-
okonomen nej desværre. er ikke så kendt i norske aktier (kan ikke rigtigt lide dem, ved ikke hvorfor). Det er næsten kun Protector Forsikring jeg er lidt forelsket i deroppe

-
RBJ@ det er særdeles sørgeligt at se på når selskabet jo netop ikke er kommet med dårlige nyheder tværtimod. Jeg forstår ikke en skid af det hele, det gør mig pissed at den falder på den måde...Havde der bare været en dårlig info kunne jeg sagtens forstå det, men troede sgu vi var over 230 nu hvis du havde spurgt mig sidste uge....
-
Tror stadig det kun er pga den kryptiske dumme måde det blev udmeldt på. De skulle i ro og mag have sendt den efter luk. Fatter ikke måden de gjorde det på, som efterlod alle i uvished for hvad som var hændt - eller ihvertfald de fleste. Hvis der kom en kanon nyhed nu, ville den måske ryge over 200 fremfor insidste uge 250 - big difference. Synes stadig det hele ser underligt ud.......
-
"Retten i Hjørring har netop afsagt dom i Trifork-sagen, hvor blandt andre tidligere ebh bank-direktør Jens Nielsen og bankens tidligere investeringschef Henrik Sylvester Larsen stod tiltalt for kursmanipulation af særlig grov beskaffenhed med aktier i den børsnoterede it-virksomhed Trifork.
Afgørelsen lød, at Jens Nielsen fik tre måneders ubetinget fængsel, mens Henrik Sylvester Larsen fik 60 dages ubetinget fængsel.
Administrerende direktør Jørn Larsen fra Trifork blev frikendt, mens Trifork
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind