Aktiesnakken — Juni 2013
-
Selv om vi ikke har set meget bevis for intelligent liv blandt GEN-aktionærerne, så er der lige blevet solgt 2,8 mio aktier med en rabat på 10%
-
Man skulle da være idiot, hvis man vælter ud i markedet med hovedet under armen og køber op til en dyrere pris end 200
-
så at vi ligger i 199 for anden dag i træk er noget bemærkelsesværdigt
-
I øvrigt er handlen på de 2,8 mio stks ikke indrapporteret - mon det er fordi, de ikke er blevet handlet i fri handel?
-
den er allerede solgt - de fremgik af storaktionærmeddelelsen i går
-
nu er der så tilsyneladende 2,8mio ekstra aktier i fri handel - det giver ekstra volumen
-
Og den ekstra volumen bliver suget op af markedet - uden kurstab
-
de 2,8 ligger ikke i markedet. Det uopfyldte blev hældt ud i markedet igår og lidt i dag.
-
i mine øjne er det enkelt
-
de blev bookbuildet
-
positionen blev fordelt på flere banker.
-
hvorfor taler du om flagning? Det skal da ikke ske mm en aktionær kommer over 5%?
-
der er i mine øjne ikke én køber, men mange
-
jeg tror omkring 1,5 mill blev suget op og resten var spill over sådan cirkus
-
positionen er solgt bare ikke i en blok
-
Vi ved at positionen er solgt - det siger storaktionærmeddelelsen
-
det aner vi jo intet om - for vi ved ikke, hvem der ejer aktierne. Handlerne blev ikke indrapporteret
-
og så er vi vist tilbage til start
-
og?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind