Aktiesnakken — Juni 2013
-
bava er sørgeligt udsigt. godt man kun købte 500 stk, men flot at gøre det på toppen
-
Ramte vidst meget godt igen idag i 192,5
-
de hælder stadig pænt mange aktier ud, men jeg tror de er færdige snart. i denne uge
-
både på vej op og på vej ned
-
han fik dog ret med fabrikken. Den skal han have
-
-
shit Novo og undervalued i samme sætning....
-
I dont
-
haha - den her er lækker: We like the fact that the firm has been able to increase its high gross margins from 78% in 2006 to 83% in YTD 2013 and we feel that the company can maintain or steadily expand its gross margins, due to its mammoth scale and organic growth
-
angående ofa i autoimmun: RA kunne godt se ud til at være opgivet, men RRMS lever da i den grad! Skiftet til SC version i 2010 var start fra scratch, med dose-finding og hele svineriet. De kører fase 2 med 190 patienter, De satser på RRMS, men vi må pænt vente på data.
-
Ramte sq ret godt igen idag. Sælger dem fra 192,5 i 197,5 hvis jeg kan. De fra 190,1 igår holder jeg lidt længere
-
Tror jeg også. Syntes dog det virker som om aktier bare kastet lidt rundt mellem hinanden, der er ikke rigtigt der vil købe eller sælge større blokke lige nu
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind