Aktiesnakken — Juni 2013
-
der er triggere men svært at forudsige dem. Vi kan jo kigge frem mod de næste salgstal
-
så er der dara milestones. Kom dog igang Janssen
-
Ny DuoBody aftale og Dara milestones (+ udviklingsplan) er de helt store triggere resten af året
-
ja det er nok rigtigt
-
Vi får også flere data fra daratumumab studierne sidst på året, hvilket kan være en fin trigger også. Spændende når vi ser de første data fra kombi studiet med Revlimid. Tror måske Jan er lidt for optimistisk med data herfra i år - og evt. er doserne med Daratumumab for små til det rigtig batter i første omgang
-
Han er optimist fordi han siger at prækliniske data i kombi med Revlimid og Velcade er "outstanding"

-
ofatumumab i RRMS er også værd at se frem til.
-
Det er også bekymrende at GSK har været så lange når man ser på at deres andet stof mod autoimmune (kan ikke huske navnet) har de været super aktive
-
med nye studier osv.
-
BMO nu styrer NDA jo ikke hvad kunderne gør
-
Selv om SAXO og Nordnet anbefalte en aktie til mig kunne jeg jo godt gøre det modsatte i markedet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind