Aktiesnakken — Juni 2013
-
Nordea´s eftermiddagskommentar til Genmab "Genmab falder kraftigt tilbage efter at en større investor har solgt sin aktiepost
på over 5% af selskabet. Vi ser tilbagefaldet som en overreaktion, og anbefaler
risikovillige investorer til at samle aktien op. Nordea Markets anbefaling lyder på
Stærkt Køb med et kursmål på ca. 40% over dagens kurs." -
Solsen tror ikke det er på opkøbet. Det er fordi de siger de havde 210 mio. $ cash pr. 7/6 og 150 pr. 31/3. Folk der kan lægge 2 og 2 sammen kan se at det tegner på at Acthar salget er eksploderet i Q2
-
har du solgt? du skrev du ville have 80? for 1 time siden

-
den har været handlet i 50,2
-
jeg har også lidt, men jeg tror jeg køber en større post før Q2 regnskabet. ALT typer på de er gode. Walter Kluwers data for Achtar for både April og Juni stærke. IMS DDD data for April er stærke + nyheden om cash position idag
-
NDA siger stærk køb til Genmab - største danske sælger = NDA flot! http://norma.netfonds.no/paperbroker.php?paper=GEN.CPH
-
haha ja BMO men kan være deres kunder ikke lytter til Novod. Det har vist sig dumt før, Novod styrer totalt

-
0,53 Velo
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind