Aktiesnakken — Juni 2013
-
det får vi 100%
-
nej milestone fra dara til at drive skidtet i plus for året.
-
Jeg tror selv novod ligger for lavt
-
med sine 256 ebitda
-
det må vi så leve med Plexi
-
duobody aftale kommer også i år. Prøv at hør ham på jeffries, han er overbevist om der kommer noget snart. kan også være noget ADC. men han siger deals snart
-
msåke vil han levere noget ekstraordinært godt
-
men milestone kommer nok først ved indrulning af patienter i phase III forsøg, så hvis først de annoncerer planerne i H2 og skal have startet protokoller mv. inden de indruller patienter kan det godt være milestones først kommer i 2014
-
i pharmacyclics aftalen kom deres milepæle efter at have indrullet 5 patienter
-
dara milestones forventer jeg er nicely spread out
-
aka jeg tror faktisk han har skruet meget op for kravene til DuoBody aftaler. Det er ham der har kortene på håndene nu og de andre firmaer der vil have vores teknologi
-
haha ja. vi får jo også snart IND på Humax-TF-ADC og phase I opstart i H2
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind