Aktiesnakken — Juni 2013
-
Spekulant ? Tænker du på hjemmesiden eller hvad ? Har aldrig selv brugt den. Men skriver nogle gange i fora via MI (da de jo synkroniserer)
-
Det svinger meget i perioder. MI fora er jo også ret stille når der ikke sker så meget i bioporto
Men for mig er det sq ligemeget hvor der er aktivitet, jeg skriver stort set alle steder
for mig handler det om at dele ideer og hygge sig 
-
Det er dig der går meget op i de ting , ikke mig

-
Jeg er ikke typen der har det godt over andres død

-
Det er dig der har et behov for det. Tror egentlig de folk der skrev der er ligeglad. Hvis du taber en del penge eller sådan gider du nok ikke dvæle ved det dagligt. Der var en masse folk der var sure på dagen og er så moved on. Og kan man godt forstå.
-
SPPI steg fra 4 til 17 og jeg hypede den hele vejen op. Pludselig faldt den fra 13 til 8. Det var ikke sjovt for hverken mig og slet ikke de der købte højere oppe? men ville du også have jeg skulle skrive om det dag ud og dag ind ? Tror lidt det er det samme med NEC. Folk svinede ledelsen til som jeg læste det på Spekulant, og så er folk moved on og snakker om noget andet
-
jeg skal ikke sidde og forsvare andre eller NEC, jeg er som sådan ligeglad med hvilke aktier der skrives om og hvorhenne, bare jeg selv har det godt og finder fora interessant.
-
jeg siger bare jeg godt kan forstå at folk ikke gider blive ved med at skrive om NEC. Nogle håbede på SGEIS og hurtig penge, det gik galt. Hvorfor blive ved at dvæle ved det, kan godt forstå folk ikke gider snakke om det derinde hver dag som du gerne vil have

-
Interessant hvis Apple gør det http://epn.dk/teknologi2/tele/ECE5582104/snart-kan-den-gamle-iphone-byttes-til-en-ny-model/
-
og du har fået et svar
jeg syntes som sådan bare alle skal være venner 
-
Dem der vinder på aktier vinder og dem der taber taber

-
nu ved jeg ikke om det er mig du snakker om
Men jeg er som sådan ligeglad med din fortid, syntes bare det var en masse spændende der rygter der kom rundt . om de var sande eller ej er og var jeg som sådan ligeglad med -
Men vil smutte nu, kan i have en god aften, også dig peter

-
Daratumumab omtalt på us investorside http://m.seekingalpha.com/article/1478151
-
Ja det er godt at se lidt øget opmærksomhed. Og godmorgen
-
Dejligt med noget Dara omtale
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind