Aktiesnakken — Oktober 2012
-
Jeg tror profferne er forsigtige med at presse den op
-
Hvordor sur rune!
-
fordi jeg solgte mine
-
Ja det er aldrig sjovt
-
men Bava har nu også ligget på samme niveau i lang tid så det var vel på tiden at den skulle lidt op oven på købs fra Jefferies
-
Der skal nok bare lidt nyt til førder sker noget, medmindre der er større købere ligesom i forgårs
-
Bare en lille milestone, eller igangsættelse af noget
-
Jeg tror ikke det er de 50 mio. $ du skal fokusere på.
-
Du skal fokusere på den måde at Velo skal stå for produktion mv. og så sælge produktet til Chiesi. De får altså ikke royaltys. Det kan, under de rette betingelser være en lukrativ aftale
-
Prøv at se prograf i USA hvor Velo har de rette rettigheder. LCP-Tacro har mulighed for at nå 300-700 mio. $ i USA mener jeg. Hvor de så har høje marginer da de ejer det hele.
-
Ja Chiesa har gjort en god handel. Men du skal jo tænke på at produktet ikke er godkendt. Fejler de novo studiet betaler de 50 mio. kr. for ingenting
-
nej er vi enig i. Det har jo været tydeligt så lang tid der er gået
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind