Aktiesnakken — Oktober 2012
-
og så kommer regnskabet ugen efter og dagen efter Q&A
-
i know aka. Men nægter at tro på at det er afgørende for kursen om de får 29 eller 32 mio i royalty betaling. ALLE ved jo at det hele afhænger af phase III dataene.
-
på den korte bane taler vi om.
-
eller det gør jeg ihvertfald.
-
Ved jeg godt. Og måske kan det give 1-2% men mere er der ikke i det tror jeg
-
Selv hvis de ikke havde den her godkendelse i third line CLL er det ikke noget jeg ville give mere end 5-10% af hele kursværdien. Men der er vi nok bare forskellige

-
Mener også vi skal se noget mere dratisk i salget, hvis det for alvor skal rykke kursen. Håber i forbindelse med GSK regnskab vi måske for en update på planerne med Arzerra i autoimmune sygdomme. Tror måske vi ser et fald i dette kvartal, da stigningen i Europa nok ikke var holdbar !
-
Spansk arbejdsløshed nu over 25%.. http://www.bloomberg.com/news/2012-10-26/spain-joblessness-breaches-25-adding-to-rescue-pressure.html
-
hvad siger plexto til den nye realtid?
-
er den bedre eller dårlligere :-)?
-
hold nu kæft med jeres norske crap

-
nu får I snart finske virksomheder
-
og ny charting by the way
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind