Aktiesnakken — Oktober 2012
-
Der er mange moving bits here. Rituaxian af patent er ikke en faktor i min bog
-
Patentet fra Ritixuian har ingen indvirkning på om Arzerra må sælges eller ej
-
det er ikke en generisk konkurrent i nogen indikationer
-
offlabel tror vi jo ikke rigtigt har givet noget endnu og spørgsmålet er om der overhovedet kommer noget. Det ser ud som om at det er den almindelige geografiske udrulning, samt antallet af sponsorerede forsøg der trækker i salget lige nu
-
aka jeg mener rituxan patentet har stor indvirkning. Så længe lægerne (især i USA) er trygge ved at give rituxan til deres patienter skal der meget til for at de vil skifte behandling. Sådan er det bare, selv hvis der kommer et bedre drug. Men når Rituxan ryger af patent skal doktorerne jo tjene penge + 6% reimbursement, så skal de finde et nyt labeled drug og vil nok vælge arzerra
-
så man skal nok istedet kigge på antallet af forsøg i sidste kvartal og antallet i dette kvartal. Derudover så udrulningen geografisk
-
Lidt det samme med Tresiba/Lantus. Mange eksperter siger også at Tresiba vil nærmest umuligt ved at tage nuværende Lantus patienter med skal koncentrere sig om de nye...
-
Hvad land er det fra?
-
ingen omsætning overhovedet.
-
så pas på mht. stigningen. 10.000 i salg og den er i minus
-
jeg vil ikke tillægge det noget før omsætningen kommer mere op
-
Så er der realtid
-
tak programmørerne der har arbejdet i døgndrift!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind