Aktiesnakken — Oktober 2012
-
men P/E på 25
-
hvilket noget Conner ?

-
ja. Debatten er bedre til det lange.
-
men det er jo brugerne selv der styrer indholdet, så vi sætter kun værktøjerne til rådighed
-
Det går jo op og ned. Men der er meget aktivitet i Vestas debatten også. Men vi har jo haft en del gode news i Genmab, så det fylder jo noget når ens aktier er steget +200% -
Men debatten er mere nuanceret med bank, tech og energi synes jeg
-
Jeg læste i sidste årsrapport fra NKT at de køber virksomheder, giver dem muligheder og plads, samt ikke mindst ro, således de kan vokse sig store og stærke. Derefter skal de sælges fra. Jeg faldt over en gammel udtalelse om NKT, der var holdningen, at nu skulle de have skåret nogle virksomheder fra. Så det skifter åbenbart lidt, alt efter vindretningen
Jeg smider et par grafer m.m. efter nytår. -
jeg tror de er lidt ramt af de sidste års fiaskoer ikke mindst med fabrikken. Jeg tror den gamle formand havde et andet syn end den nye
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind