Aktiesnakken — Oktober 2012
-
vi handler jo aktierne på forventning om fremtidig indtjening ikke fortidig. Men ellers er jeg da enig i at firma der giver overskud har bedre chance for at levere fremtidig indtjening hvis de leverer det i dag. SPPI skal nok komme op hvis de fortsætter
-
Du er en idiot at argumentere mod. Ud fra dit billed er du rimelig gammel, men kan kun komme med børnehaveargumenter og kan ikke basere argumentation på fakta. Pinligt
-
Ja du har åbenbart ingen !
-
Ja jeg hidser mig op, for syntes sq det er pinligt man giver sig ind i en debat hvor jeg tror jeg skal lære noget, og så kommer der ingenting fra modparten...
-
Jeg hader ikke VWS, har aldrig ejet eller shortet den. men du kan jo ikke engang argumentere for hvorfor den skal stige udover drømme om aftaler?
-
Jeg har da forelsket mig i SPPI. Aktien har jo givet mig over 300% og 1 mio. kr. Så hvorfor skulle jeg ikke det ?
-
Du skriver an aktie har toppet, uden at begrunde det. Det er ikke debatkultur. Du siger så en anden aktie vil stige, fordi du "håber" på en aftale der vil udvande alle helt vildt. Flot strategi.
-
Og endnu mere pinligt har du købt en aktie du tror der har toppet
kan man kun grine af -
Hvorfor skal jeg tage profit?? skulle man også det i novo da den var steget 300%. Det er jo igen intet argument. !!!!!!!! Kom nu med noget brugbart?
-
Og jeg er ikke foreslket i HLF, eller sur på nogle folk. Der er ingen der har villet debatere den, nok fordi den ikke interesserer nogle herinde. Og det er jo helt fair.
-
igen hvad snakker du om ?? du har lyttet til mine SPPI argumenter og investeret ud fra dem, og så skriver jeg positivt om HLF og så bliver du negativ på SPPI :D:D haha shit du er da tilg rin
-
Kan da godt være det er for sjov, men på et debatfora argumenter man ordentligt med ordentlige argumenter og da ikke det crap du kommer med ?
-
Bevis da hvad jeg ikke har forstand på? modargumenter? kom nu?
-
hej guys. I bliver nødt til at køle lidt ned nu. Vi andre får ikke rigtigt noget ud af det her.
-
Når man læser en mand´s argumenter og de falder til jorden er det vel bare sådan at man griner og siger de penge var et godt forsøg. Dine argumenter med at Herbalife kun var en start og de ville vokse og blive større og bedre fordi markedet i danmark er voksene.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind