Aktiesnakken — Oktober 2012
-
G laxo Group Limited, Glaxo Welcome House, Berkley Avenue,
Greenford, Middlesex, UB6 0NN, United Kingdom (9.96%)
» H endrikus Hubertus Franciscus Stienstra, Vrusschemigerweg
5, 6417 PB Heerlen, The Netherlands (partly through
Mercurius Beleggingsmaatschappij B.V., Stimex Participatie
Maatschappij B.V., De Thermen Beheer B.V. and Mosam
Onroerend Goed B.V., Akerstraat 126, 6417 BR Heerlen, The
Netherlands) (10.78%)
» A TP Group, Kongens Vænge 8, DK-3400 Hillerød, Denmark
(9.8%)
» M editor European -
det er fordelingen fra årsrapporten
-
så ATP har øget lidt siden da. Henrikus har ladet sig udvande. GSK ved vi ikke
-
de skal jo melde ellers
-
så mit bud er stadig nej det har de ikke gjort og det ville også komme bag på mig
-
så de har ikke krydset grænsen da de lå under 10% og har derfor ikke meldepligt på dagens udvanding
-
så al sandsynlighed taler for at GSK nu ejer knap 9%
-
gsk skal kun melde hvis de direkte øger deres andel og krydser 10& grænsen. De skal ikke melde noget hvis blot de køber så de har samme antal. Men ja jeg gætter også på de har lades sig udvande lidt
-
Ved Vattenfalls overtagelse af projektet steg den officielle maksimale kapacitet samtidig til 96 stk. 6 MW-møller - altså samlet 576 MW ved fuld udbyggelse. Dermed ringede alarmklokkerne allerede dengang, idet Vestas endnu ikke har havmøller i den størrelse i produktion.
- Allerede dengang Vattenfall købte projektet, så jeg en risiko for, at det ikke skulle være Vestas. Derfor har jeg allerede streget den fra min liste over potentielle projekter, siger Janne Vincent Kjær, Vestas-analytiker hos
-
nu er genmab i rødt
-
men nu trades der igennem
-
der foregår et eller andet i den
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind