Aktiesnakken — Oktober 2012
-
Det spændende er at ATP og GSK har købt yderligere op udover deres 10% da de ellers ville være gået under 10% grænsen. Så de er begge stadig et sted mellem 10 og 15%
-
De er rigtig igang idag J&J http://borsen.dk/nyheder/virksomheder/artikel/1/243527/johnson_johnson_opjusterer.html
-
Genmabs dygtige IR har også svaret. Tak!
-
blev aka lidt forvirret oer 0,73% :D:D:D
-
Engageret er du da

-
der var jeg sku ved at tabe fatningen, når en analytiker ringer mig op og siger der er spekulationer om opkøb
-
jeg havde jo en ret dygtig mand i røret og sad og stirrede på volumen.
-
Siger han til dig der "er det" eller tror han det
-
Genmab skal sq ikke købes nogen steder hen. Den skal i 1000 i 2020
-
han siger at Genmab er positioneret perfekt til en budkamp. Han troede så fejlagtigt at startskuddet allerede var gået nu
-
Når GSK har købt i markedet for at blive over 10% signalerer da også en del !!!
-
jamen har de det?
-
så nu har vi små 40% på 4 hænder
-
puha what a rush
-
i følge genmabs website så har glaxo 9,96%
-
før udvandingen ikke?
-
jeg kan næsten ikke tro at de har købt op.
-
det er nu ikke unormalt vi ser big pharma forsvare deres andel i forbindelse med emissioner
-
det her er jo ikke en emission
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind