Aktiesnakken — Oktober 2012
-
aka hvorfra er de rygter? GSK og ATP må have købt yderligere op efter de har passeret 10%
-
Ellers ville de også være røget under 10% ligesom Herbutus.
-
120281 utopi at et selskab med stor burn skulle købe egne aktier tilbage. hvorfor skulle de udstede nye til J&J til 88 for at købe dem tilbage til kurs 100?
-
der var en analytiker, der pludseligt begyndte at tale om Ludovici, mens jeg febrilsk prøver at forstå hvad der foregå
-
Genmab laver ingen buyback
-
hvad er det du ikke forstår aka. Jeg tror jeg har fanget den?
-
er der en discrepans mellem det Genmab meldte ud da de indgik aftalen og så dagens udstedelser af aktier
-
er provenuet større?
-
jeg synes bare jeg har haft 10% på nethinden og ikke 10,7%
-
jeg har skrevet til Genmab
-
det ligner nyfalden sne på salgssiden btw
-
aka hvorfor er det du bruger % ??
-
Hvorfor bruger du ikke antal aktier. Det er meget nemmere. De har udstedt 5,4 mio aktier til J&J og nu har de i alt 5,4 mio. aktier dvs. de har ikke købt andre eller ejet andre end dem de har fået af Genmab
-
det er jeg med på. tænk t1 / t0
-
her er fra den dag de indgik aftalen aka: "Genmab har på nuværende tidspunkt 44.907.142 stk. udestående aktier, og efter gennemførelsen af den rettede emission vil antallet af aktier udgøre 50.307.142. Efter aktieudstedelsen vil JJDC eje 10,73% af Genmabs aktiekapital."
-
nej det er det samme antal som meldt ud 30. august
-
-
netop det jeg altid har sagt

-
btw hvorfor vælter sælgerne frem igen nu?

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind