Aktiesnakken — Oktober 2012
-
golf du drømmer. Du har jo intet konkret at komme med i forhold til SPPI/VWS. Du siger du håber VWS stiger på en aftale der er indregnet. ? og en aktie der kører med kæmpe underskud
-
SPPI er P/E 5 og enorm vækst . Kan ikke sammenlignes
-
Jeg har været negativ på VWS siden 240 ovre på EI. Og er det stadig. Har dog aldrig selv haft modet til at shorte
-
Golf kom med argument mod SPPI. bare 1
-
Tingene er sq da for helvede ikke indregnet når P/E er på 5 !!!!!!!!!!!! kom nu ind i kampen med nogle ordentlige argumenter
-
Alt er indregnet? hvad er det for et tøseargument. Det er da ikke noget argument?
-
Inv. FOR HELVEDE, vi kan da godt bande, men du sidder her og påstår at SPPI er langt mere værd, hvis dette var realiteten så ville dem som sidder og handler større end os herinde jo nok have fået kursen op, du drømmer, samme gør jeg... jeg ser bare at Vestas er en større Yoyo som nemmere springer end de andre
-
ok rolig nu drenge
-
det handler jo ikke om FA golf. ? den gider du ikke forholde dig til?
-
taler i nu om aka igen
-
du snakker om yoyo effekt og indregning? det kalder jeg gæt og drømme?
-
læg lige mærke til at gen er tæt på 75
-
og ikke noget man bør investere på?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind