Aktiesnakken — Oktober 2012
-
it defies every investment fibre in my body
-
tænker du på zalu kontra dara eller hvad?
-
ja
-
og også generelt
-
Det er jo fordi man investerer på fremtidigt potentiale. Og der er daras så meget større
-
ja men risiko er jo også meget større
-
eksponentielt meget større
-
Tror ikke rigtigt det går op for folk hvad det er for et potentiale der er i Dara. Det er flere gange større end Arzerra hvis man spørger mig. Usikkerheden er bare meget større. Men kan de data vi har set indtil videre holde i de næste studier også samtidig med at der ikke kommer væsentlige safety issues, så har vi altså en guldmine i Dara
-
jeg har jo hele tiden sagt at Genmab havde en af verdens bedste klinikker og at arzerra var beviset på det. Ingen lyttede

-
det er ikke særligt sjovt for køberne lige nu, for sælgerne er stædige, hvis den bryder 83,45 så kan det blive en helt sjov dag
-
haha aka
Det er jo også det vi ser med duobody.. Doubody er jo reelt en evighedsmaskine. Hvis ikke de store kan opfinde nye teknologier selv der er bedre end duobody bliver de nødt til alle sammen at have duobody aftaler med genmab -
hahaha bob. det håber jeg ikke er sandt, men hvem kan bebrejde dem

-
og så kom vi over 83

-

-
83,9 nu
-
går stærkt
-
Jeg tror at når analytikerne ikke tilskriver duobody mere værdi, så er det fordi Unibody blev presset for hårdt op i equity storien
-
I knew it
-
så kan vi godt lukke markedet. Passer gaden. Der er ikke mer at se her
-
Jeg ka ta det! Pas på jeg ikke vækker dig allerede idag
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind