Aktiesnakken — Oktober 2012
-
med en nyhed måske, men vi lukker måske allerede idag på all year high som er 83,3
-
var vi ikke omkring 85 intraday på Dara aftalen?
-
syntes min candlestick ser sådan ud?
-
de har brugt næsten en milliard på at udvikle zalutumab.
-
Jo intraday, men ikke luk
-
jep aka. Men nogle ting går godt, andre ikke
du skal jo egentlig også indregne fabrikken som en Zalu udgift 
-
ja så er den dyrere

-
Men kan de finde en der vil færdigudvikle og de så kan få en 5-10% royalty så kan det være stoffet lige kan nå at gå i 0 inden patentudløb

-
det er så absurd at man får mere for et early stage studie end late stage
-
it defies every investment fibre in my body
-
tænker du på zalu kontra dara eller hvad?
-
ja
-
og også generelt
-
Det er jo fordi man investerer på fremtidigt potentiale. Og der er daras så meget større
-
ja men risiko er jo også meget større
-
eksponentielt meget større
-
Tror ikke rigtigt det går op for folk hvad det er for et potentiale der er i Dara. Det er flere gange større end Arzerra hvis man spørger mig. Usikkerheden er bare meget større. Men kan de data vi har set indtil videre holde i de næste studier også samtidig med at der ikke kommer væsentlige safety issues, så har vi altså en guldmine i Dara
-
jeg har jo hele tiden sagt at Genmab havde en af verdens bedste klinikker og at arzerra var beviset på det. Ingen lyttede

-
det er ikke særligt sjovt for køberne lige nu, for sælgerne er stædige, hvis den bryder 83,45 så kan det blive en helt sjov dag
-
haha aka
Det er jo også det vi ser med duobody.. Doubody er jo reelt en evighedsmaskine. Hvis ikke de store kan opfinde nye teknologier selv der er bedre end duobody bliver de nødt til alle sammen at have duobody aftaler med genmab
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind