Aktiesnakken — Oktober 2012
-
afhænger af tålmodigheden hos køberne
-
True
-
Men det er jo mest køberne der skal presse på.
-
Jep. Det ser lidt tyndt ud idag.
-
Det er som om de vælger nogle enkelte dage og siger, her er vi aktive.
-
ja eller også er det bare simpelt at det er enkelte kunder der drypvis kommer ind og vil have 50K-100K
-
men den ser stærk ud fordi sælgerne er rimeligt stålsatte
-
Ja kan sagtens ske. Det gode er vi kan få events hvert øjeblik
-
så lige så snart der kommer tryk på så ryger det på udbudssiden
-
Selvom vi er blevet rigeligt belønnet i år vil mere jo have mere. Så fabrikssalg og endnu en duobody i 2012

-
kursen er steget +200% det må vist være ok. Lad os tage 200% næste år istedet
-
Udbudssiden i SPG er mega tynd. Hvis man er lidt fræk så tømmer man udbudssiden 5-10% opad. Når man har gjort det vil buyback programmet lægge sig lidt under udbudssiden (buyback programmet må ikke købe opad) så man kan bare sælge til buyback programmet for at købe kursen videre op
-
Buybackprogrammet skal bruge omsætning før de må købe op. Eneste ulempe er hvis der pludselig ryger større salgsblokke til salg
-
sælger insiderne i SPG?
-
Nej. De køber op.
-
Gadplast ApS (Direktør Frank Gads selskab) har været køber i markedet i 2-3 år snart.
-
Ja jeg har fulgt det lige
-
GadPlast ejede ultimo 2011 10,92% af SPG. Og har købt op i år + der har været buyback så han er vel tæt på 15% snart
-
Det er pr. 30/4 2012 kan jeg se. Helt ny årsrapport for Gadplast jeg kigger på
-
Og Topo falder forventeligt tilbage
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind