Aktiesnakken — Oktober 2012
-
tænker bare. Det er vel sindsygt at gå ind i en aktie for at tjene få % i upside men påtage sig uendelig risiko på downsiden. ? det er vel ulogisk
-
Så er der vel heller ikke uendeligmrisiko i Gen i dag ,på downsiden,eller ?

-
De er,da ikke lige ved at lukke ,efter hvad jeg har hørt !
-
Ja,men der ventes jo ikke nogen forsøgsresultater eller andet lige nu ,så intraday uden SL i gen,i dag er ikke det farligeste play jeg har set ! Og så kan man jo bare konstantere at ned til nul ikke er uendeligt,men endeligt ;0))
-
kan se at de store ikke helt var med på min trading treenighed
-
de handler jo ikke noget
-
aka tjek SPPI tråden, har lige været ved at leje noget mere
-
Genmab er da ikke særligt stærk idag
-
De har brugt minimum 12 mio $ ud af 100 mio $
-
Ret så spændende om den kan holde 80 idag genmab
-
jep lom
-
7 mio stk. ved nyværende kurs
-
ja du er en god mand I89
-
jeg takker mange gange. Er også blevet fultids MI og PI'er efter at have slettet brugeren på AI
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind