Aktiesnakken — Oktober 2012
-
SAXO Trader og The Online Trader / Wintrade er uvurderligt for mig. Kører døgnet rundt herhjemme

-
Og så på 6 skærme
Smutter for i aften. Damen trænger til opmærksomhed nu . Kan i hygge jer -
ja jeg er antigearing. men det er fordi at hvis man har valgt value aktier så er det den sidste periode der "gearer" profitten. Den dag stiger 20% fra kurs 1000 er den dag men baguddisconterer

-
men ligger dog trods alt med en gruppe forbudte turbos og det er jo en slags gearing
-
-
Her lige lidt lej med WK data for Fusilev: http://medicoinvestor.com/ugentlige-wk-data/
-
Forbudte turbos: http://d3epuodzu3wuis.cloudfront.net/ReasonedDecision.pdf
-
Ja Bio det må nu heller ikke være sjovt for Cola at de lige pludselig skal betale bare lidt i skat ! så de laver lige et nummer ud af det og flytter til andet land og får skoret nogle xxx mil på nye aktier ! hvis Grækerne drikker Cola efter dette stunt så er de sku for dumme !
-
godmorgen drenge
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind